Ondanks dat de nachtmissen niet door mogen gaan, willen we u natuurlijk toch de gelegenheid geven om naar de kerk te komen met Kerst. Daarom zijn er twee vieringen op Eerste Kerstdag.

Om 10.00 uur is er een Woord- en Communieviering met het koor Entre-Deux waarin pastor Tineke de Boer voorgaat. Deze viering stond al gepland.

Voor de tweede viering op Eerste Kerstdag, een Eucharistieviering met het Parochiekoor, zochten we naar een ander geschikt tijdstip. Als mogelijkheid stelde ik voor: ’s morgens om 05.30 uur, maar dat was voor het koorbestuur net iets te gortig. Er werd gekozen voor 07.30 uur, een mooie tijd voor de Dageraadsmis.

Voor beide vieringen zijn de geldende coronamaatregelen van toepassing. Daardoor is er een beperkt aantal zitplaatsen. U kunt geen plaats reserveren. Daarom raad ik u aan tijdig aanwezig te zijn, anders moeten we u misschien teleurstellen.