september
13:00 — 16:00

• Dit evenement is voorbij.

Wij doen mee!

Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen in onze prachtige Sint Victorkerk, Dorpsstraat 149 te Obdam. Op zaterdag 11 september is de kerk open van 11.00 uur tot 16.00 uur.
Er zijn vrijwilligers aanwezig die u alles kunnen vertellen over wetenswaardigheden van de kerk en u kunnen leiden langs kerkschatten en allerlei ruimten.
Er liggen boeken met informatie over de kerk en zijn vrijwilligers. Ook de gratis mee te nemen folder, geeft beknopt weer welke schatten er in onze kerk te vinden zijn. Voor de liefhebber staat er koffie, thee en limonade klaar.
Om 15.00 uur verzorgt organist Vincent Molenkamp een prachtig orgelconcert van ongeveer een half uur.
Kortom grijpt uw kans om te genieten van ons cultureel historisch erfgoed. U bent meer dan welkom!

De Parochieraad Sint Victor Obdam

Datum: