Sing@Victor is in 1972 opgericht als jongerenkoor Obdam.

Tegenwoordig is het koor toegankelijk voor iedereen vanaf 13 jaar.
Ons gemengde koor bestaat uit ongeveer 40 leden en staat onder leiding van dirigent Erna Rood.

Wij worden muzikaal begeleid o.a. door Kelly Vessies op piano, Jan Bakker op basgitaar, Frank Bakker op gitaar en Shanna Vleugel op dwarsfluit.

We zingen meestal op de laatste zaterdag van de maand tijdens de reguliere viering in de Sint Victorkerk waarbij ons repertoire bestaat uit bewerkte popliedjes en gospels.
Daarnaast worden wij incidenteel gevraagd om een bijdrage te leveren bij jubilea, avondwakes en uitvaarten.

Wij repeteren op woensdagavond van 19.15 uur tot 20.45 uur in de Sint Victorkerk.

Natuurlijk zijn nieuwe leden altijd welkom !
Voor alle stemgroepen is plaats: Sopranen, alten, tenoren en bassen in de leeftijd vanaf 13 jaar.
Iedereen is welkom om vrijblijvend een paar keer mee te zingen om op deze manier ons koor te leren kennen.

Ons hoofddoel is:
“Plezier hebben om samen te zingen”

Erna Rood
E-mail: erna.rood@icloud.com