Zaterdagmorgen, 5 december, hebben de mannen van de kerstbomenploeg weer de grote buiten-kerstbomen geplaatst. Maar deze keer was het geen eenvoudige klus. De groep ondernemers, die de kerstbomen financieren, hadden extra grote bomen besteld, maar deze hadden helaas ook veel dikkere stammen. Ze pasten niet in de kokers, die in de tuin standaard in de grond zitten. Er moest flink worden gezaagd, maar met passen en meten is het toch weer gelukt.

De twee mooie grote kerstbomen aan weerszijden van het pad naar de kerk, zorgen altijd voor een sfeervolle aanblik. Op maandag zijn de lichtjes door de Fa. Klaver erin geplaatst. Samen is deze klus weer geklaard en kunnen wij er de komende tijd weer volop van genieten.  Hulde voor deze kanjers!

Dank jullie wel.

Parochieraad Sint Victor