Op zaterdag 16 januari a.s. luiden wij om 10:30 uur de klokken van onze Sint Victor kerk. Zo luiden wij letterlijk Actie Kerkbalans in, om het voortbestaan van onze parochie te verzekeren.

De Actie Kerkbalans 2021 heeft als thema: Geef vandaag voor de kerk van morgen

Voor iedereen is de kerk op een andere manier van waarde. Dat willen we graag zo houden. Het onderhoud van het gebouw, maar ook het personeel en maatschappelijke projecten kosten geld. De parochie krijgt geen subsidie en daarom hebben wij uw financiële bijdrage nodig om te kunnen blijven bestaan. Zo blijft onze kerk haar rol vervullen voor de gemeenschap van Obdam en Hensbroek waar veel parochianen en niet parochianen zich verbonden voelen met onze kerk.

De voorbereidingen voor de Actie Kerkbalans zijn in volle gang. Om alles goed te regelen, zoeken we nog mensen, die ons kunnen helpen met het lopen van een wijk.

Wij zoeken mensen voor wijk:

• 24: 16 adressen, Koperwiek, Lijster en Merel
  • 29: 24 adressen, Koningshof
  • 38: 39 adressen, Braken, Dorpsstraat, Geveland, Molendijksweg
  • 41: 21 adressen, Dorpsstraat
  • 48: 13 adressen, Kaag, Lutkedijk
  • 54: 23 adressen, Damvecht, Driemond, Middeloo, Poelenburg, Zwaansvliet

Wilt u zich één keer per jaar inzetten voor onze kerk door een wijk te lopen? Neem dan contact op met Ellen de Boer tel. 0226-45 30 22.

In januari melden wij ons weer met de start van de Actie Kerkbalans. Deze loopt van 16 tot en met 30 januari 2021.

Wij hopen van harte dat u de Sint Victorparochie wilt blijven steunen.

Geef vandaag voor de kerk van morgen. Hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Werkgroep Kerkbalans