De versoepeling van de coronamaatregelen heeft tot gevolg dat er ook in de kerk weer wat meer mogelijkheden zijn. Zo kunnen de koren weer op volle sterkte zingen, indien de onderlinge afstand van anderhalve meter gehandhaafd kan worden. Er mogen ook weer meer dan vijftig mensen in de kerk zitten. Ook hier blijft de anderhalve-meter-regel van toepassing. En in De Horstenburgh heb ik weer toestemming om de communie rond te brengen. Niet alles wat mag, moet ook. Zo heeft het koor Entre-Deux besloten weer te gaan zingen, terwijl het koor Sing@Victor besloten heeft dat nog even niet te doen. Ik heb begrip voor beide opvattingen, maar hoop toch dat het geluid van Sing@Victor ook weer spoedig te horen is in onze kerk.
Als u nog niet naar de kerk durft te komen, maar wel graag thuis de communie wilt ontvangen, kunt u zich daarvoor bij mij opgeven.