I.v.m. corona komt onderstaande bijeenkomst te vervallen!

De meesten van ons zijn als kind in aanraking gekomen met het katholieke geloof. Ook vandaag zijn er ouders die hun kinderen willen leren bidden en vertrouwd willen maken met het geloof. Hoe doe je dat in deze tijd?

Het Italiaanse echtpaar Massimo en Patrizia Palloni is naar Nederland gekomen als missiegezin.
De Palloni’s zien het als hun opdracht om niet alleen hun eigen kinderen met het geloof op te voeden, maar ook andere gezinnen kennis te laten maken met het geloof en richtlijnen mee te geven voor de opvoeding. Natuurlijk kunt u daar als vader of moeder wat aan hebben, maar ook als opa of oma.
Massimo en Patrizia komen op donderdagavond 16 april hun verhaal vertellen in de
Sint Victorkerk. Zij doen dat in het kader van de serie ‘Tussen wijding en zilver’ die door de pastores van regio De Waterkant wordt georganiseerd ter gelegenheid van de priesterwijding van pastor Bert Glorie en het vijfentwintigjarig priesterjubileum van pastor Nico Knol.
U bent vanaf 19.30 uur welkom in de kerk. Daar staat de koffie klaar. Om 19.45 uur begint de lezing van de Palloni’s. Als de kerk dicht is, zoals nu, waar geloof je dan… Thuis toch? Laat uw geloof niet verkommeren. Voor leuke tips, knutsels en verhalen om met uw (klein)kinderen bezig te zijn met het geloof, kunt u ook kijken op: www.geloventhuis.nl