Na de eerste Mis van zondag was het maandag opeens Allerzielen en kwamen we in een heel andere sfeer terecht. ’s Morgens deed ik de Mis en ’s avonds hadden we met de avondwake/uitvaartgroep een viering die vooral in het teken stond van de overledenen van het afgelopen jaar. Er waren alleen afgevaardigden aanwezig van de families van deze overledenen. Het thema was ‘Toen stond onze wereld stil’. Gerrit Bakkum had van een skippybal een mooie wereldbol gemaakt en er was ook door de andere leden van de avondwake/uitvaartgroep van alles gedaan om deze viering goed voor te bereiden en er een sfeervol geheel van te maken. Ondanks de betrekkelijk lege kerk lukte dat goed. Dat kwam mede door de zang van Yvonne Leek. Het was een mooie Allerzielenviering, helaas dit jaar maar voor een kleine groep kerkgangers.