U weet waarschijnlijk al dat pastor Nico Knol onze regio gaat verlaten en pastoor wordt in Amsterdam Noord.
Nico is tien jaar pastoor geweest hier in de regio, aanvankelijk alleen in De Goorn, Spierdijk en Zuidermeer,
maar al gauw ook in Ursem, Hensbroek, Obdam, Spanbroek, Hoogwoud en de Weere.
Drie jaar geleden kwamen daar Wognum en Nibbixwoud nog bij.
Velen van u zullen hem hebben leren kennen als een beminnelijke, betrokken pastor.

Op zondag 19 juni om 10.00 uur gaat hij voor het laatst voor in de kerk van De Goorn.
Als parochiaan van regio De Waterkant bent u van harte welkom om deel te nemen aan deze viering en ook aan de receptie die daarop volgt.
Vanwege dit afscheid zijn de andere kerken in onze regio die zondagochtend dicht.
De viering die op zondag 19 juni zou worden gehouden in de Sint Victorkerk, wordt verplaatst naar zaterdagavond 18 juni om 19.00 uur.