Waarschijnlijk hebt u het al gezien: er staan weer grote kerstbomen op het kerkplein. Ook de kerk is in kerstsfeer en de kerststal staat er ook weer. Het Kerstkind kan komen… En hopelijk komt u ook!
Op Kerstavond beginnen we om 19.00 uur met de gezinsviering met het Sing Along kinderkoor. Daarna zingt om 21.00 uur het koor Entre-Deux en voor de mensen die graag een Nachtmis willen bijwonen zoals dat gebruikelijk was in de tijd van het Jongerenkoor, is er om 23.00 uur de Mis met Sing@Victor.
Op Eerste Kerstdag is er een Woord- en Communieviering met het Parochiekoor.
En tenslotte is er op Tweede Kerstdag tussen 11.00 en 13.00 uur Kerst voor de allerkleinsten oftewel Kindje wiegen. Er is een levende kerststal met schapen en een ezel en uiteraard zijn Maria en Jozef er met hun pasgeboren kind. Kom met uw (klein)kinderen tussen 11.00 en 13.00 uur de kerstsfeer opsnuiven in de kerk. U kunt de hele tijd gewoon binnenlopen om een kijkje te nemen bij het Kerstkind.