Afgelopen vrijdag 8 november vond de jaarlijkse veiling plaats in De Brink. Het bestuur van de stichting die de veiling organiseert, had er alles aan gedaan om leuke kavels te krijgen en de deelnemende verenigingen voor deze avond warm te maken. En met succes. Van begin tot eind zat de stemming er goed in en liep alles op rolletjes.

En ook de opbrengst was goed. Het geld dat voor de Sint Victorkerk bestemd is, gaat naar de ‘Stichting Restauratie en Onderhoud Victorkerk Obdam’. Van dit geld zal een nieuw verwarmingssysteem worden bekostigd, waaraan momenteel al druk wordt gewerkt. Graag wil ik het bestuur van de stichting ‘De Veiling Obdam’ hartelijk bedanken voor het vele werk dat met het organiseren van de veiling gepaard gaat. Het is een flinke klus om een dergelijke veiling te organiseren. Ieder jaar weten jullie het concept van de veiling zodanig te vernieuwen dat de veiling aantrekkelijk blijft voor ouderen, maar ook steeds aantrekkelijker wordt voor een jongere generatie Obdammers. Dat is jullie ook dit jaar weer gelukt. En weer verliep alles gladjes. Echt top!