We zijn er klaar voor. De camera hangt, de uitzending kan beginnen. Op Hemelvaartsdag zenden we voor het eerst een viering uit via livestream. U kunt het bekijken via ons YouTubekanaal ‘Sint Victor Obdam’.

De live uitzending van de viering begint om 9.45 uur, de viering zelf om 10.00 uur. Enkele leden van het Parochiekoor verzorgen de zang. Pierre van Diepen begeleidt hen op het orgel. Na de uitzending wordt de kerk opengesteld van 11.00 tot 12.00 uur. U kunt de viering live bekijken en zo met ons meevieren, maar u kunt ook kijken op een later moment. Voor de duidelijkheid: u kunt de viering alleen volgen via YouTube en na de uitzending zal de kerk open zijn voor persoonlijk gebed. Hebt u geen computer, maar bent u wel in het bezit van een kerkradio, dan kunt u die onder het stof vandaan halen en deze viering beluisteren.

Vanaf donderdag 4 juni gaan we weer beginnen met de zgn. Kapelvieringen, maar dat doen we niet vanuit de kapel, maar vanuit de kerk. Als trouwe bezoeker van deze vieringen, kunt u er dan weer bij zijn, maar we volgen de richtlijnen van het RIVM, en dus mogen er maximaal 30 personen aanwezig zijn. Wel zenden we de vieringen ook uit via onze livestream en via de kerkradio. Deze vieringen beginnen dan als vanouds om 09.00 uur.

Op de zondagen zal er voorlopig steeds een viering zijn vanuit de Hiëronymuskerk in Wognum die u kunt volgen via  https://livestream.rkemmausparochie.nl.

De Sint Victorkerk zal voorlopig elke zondagochtend open zijn tussen 11.00 en 12.00 uur voor persoonlijk gebed.

YouTubekanaal