In de afgelopen weken hebben Jan Beentjes en PC-helper John Reus keihard gewerkt om voor onze Sint Victorkerk een eigen YouTube-kanaal tot stand te brengen. En dat is gelukt. We kunnen de lucht in, vandaag al als het moet.

Als er een uitvaart vanuit onze kerk plaatsvindt, kan die rechtstreeks worden uitgezonden via livestream. Zo kunnen familieleden en vrienden van de overledene, die niet bij de uitvaart kunnen zijn, toch volgen wat er in de kerk wordt gezegd en gedaan. Vooral in deze tijd, waarin maar 30 personen bij een uitvaart aanwezig mogen zijn, is een uitzending via livestream een service die we graag willen aanbieden.

In elk geval willen wij op Hemelvaartsdag een kerkdienst gaan uitzenden. Deze begint om 10.00 uur. Hierna blijft de kerk open tot 12.00 uur. Op Hemelvaartsdag gaan we dus de lucht in met ons nieuwe YouTube-kanaal.