De kerk verkeert in zwaar weer… Deze tekst was te zien in een filmpje met de Sint Victorkerk.
Op de achtergrond trokken er hele donkere wolken voorbij, hiermee probeerden we de mensen op te roepen om via de RABO sponsor clubactie, in de afgelopen maand, hun stem uit te brengen voor onze Sint Victorkerk. Via Facebook, de website en de Rotonde deden we deze oproep en… u heeft ons gesteund. Elke stem meer leverde geld op. In totaal hebben wij €483,- ontvangen, €150,- meer dan vorig jaar! Hiervoor willen wij u hartelijk danken. We hopen voor het volgend jaar natuurlijk weer op uw stem te mogen rekenen, maar misschien ook die van nog vele andere parochianen. We hebben uw steun in deze tijd van corona heel hard nodig. Nogmaals onze hartelijke dank.