Zoals u de afgelopen winter al hebt kunnen merken, is onze kerk voorzien van een splinternieuw verwarmingssysteem. Het heeft nog enkele kinderziektes, maar als u gaat zitten op een plaats waar het goed werkt, dan hebt u uw winterjas niet meer nodig. In grote lijnen zijn wij dan ook tevreden over onze nieuwe verwarming, temeer omdat we hiermee zelf kunnen bepalen welk deel van de kerk we willen verwarmen. Nu we dit systeem hebben, kon onze oude verwarmingsketel ontmanteld en verwijderd worden. Gerrit Bakkum, Peter Mes en Koos Vlaar hebben deze letterlijk en figuurlijk zware klus ter hand genomen. Het bleek niet makkelijk te zijn, maar na anderhalve dag waren ze dan toch zover dat ze alles naar een oud-ijzer-handel konden brengen. Gerrit moest er drie keer voor rijden, maar dat bracht gelukkig ook wat op. Op woensdag 7 juli kon hij een mooi bedrag overhandigen aan Peter Wortel, onze penningmeester. Dit geld verdwijnt natuurlijk niet in de grote pot van de parochie. Het wordt bewaard om een gezellige middag te organiseren voor onze tuinkabouters en aanverwante vrijwilligers. Gerrit, Peter en Koos, hartelijk dank. Jullie horen er spoedig meer van!