Na de viering waarin Gré Vriend de Victorspeld uitgereikt kreeg, hebben we op de pastorie een gezellige vrijwilligersavond gehouden. Hiervoor waren de gastvrouwen, de kerkwerksters en de leden van de werkgroep Kerkbalans uitgenodigd. Ook de drie dochters van Gré waren van de partij. Ellen de Boer, die eerder op de avond bij Gré de Victorspeld mocht opspelden, zorgde voor de catering, samen met Yvonne Beentjes. Er komen nog twee van dergelijke avonden, uiteraard voor andere groepen. Deze vinden plaats op de zaterdagavonden 13 en 20 november. Alle vrijwilligers van de parochie die geen koorlid of tuinkabouter zijn, hebben een uitnodiging ontvangen voor één van de drie avonden. Hopelijk worden de laatste twee avonden net zo gezellig als de eerste.