Op woensdag 23 maart 2022 om 17.30 uur wordt er een Sedermaaltijd gehouden in de Protestantse kerk, Radboudstraat 1 te Hoogwoud.

De Sedermaaltijd is een Joodse Paasmaaltijd, waarbij de uittocht uit Egypte wordt herdacht. Op de Sederschotel, waarop o.a. een botje met vlees, wijn, vruchten en noten, radijs, een ei en bitter kruid liggen, hebben alle gerechten een symbolische betekenis waarmee het verhaal over de uittocht wordt geïllustreerd. Tijdens deze Sedermaaltijd wordt de symboliek van de gerechten uitgelegd en kunt u ook een hapje proeven. Daarna is er een sobere maaltijd: soep met brood. Neemt u a.u.b. uw eigen soepkom en lepel mee. Aan het eind van de maaltijd is er een open schaalcollecte, de opbrengst is voor een goed doel.

Weet u allen van harte welkom! Maar meldt u wél aan bij:

1. S. Neuféglise: sylvia.neufeglise@kpnplanet.nl of
  2. D. Woudt: d.woudt@quicknet.nl