Op donderdag 9 juni hoopt pastor Bert 60 jaar te worden.

Daarom is er op zaterdagavond 11 juni om 19.00 uur een feestelijke viering in de Sint Victorkerk met medewerking van het koor Entre-Deux. Alle inwoners van Obdam worden hiervoor  uitgenodigd.

Bij een verjaardag hoort natuurlijk ook een felicitatie en een feestje. Wilt u pastor Bert feliciteren, dan kan dat na afloop van de viering. In de pastorietuin staan bij goed weer de buitentafels en stoelen klaar en is er voor iedereen koffie/thee met wat lekkers. U kunt dan de jarige job persoonlijk de hand schudden.

De jarige heeft ook een wens.

Hij wil heel graag een trompet of een ander blaasinstrument hebben om weer eens lekker te kunnen blazen. In Egmond aan de Hoef zat hij bij de fanfare en speelde bugel en hoorn. Nu is de tijd gekomen om deze hobby weer op te pakken. Wilt u pastor Bert verrassen met een cadeau dan graag een donatie voor de aanschaf van zijn instrument.

Dus allemaal tot ziens op zaterdag 11 juni bij het feest van pastor Bert, zodat we samen deze mijlpaal van 60 jaar uitbundig kunnen vieren!

Parochieraad Sint Victor Obdam