Op zaterdagavond 11 juni is Marian Boots-Bleeker onderscheiden met de erespeld van de Sint Victorparochie in Obdam.
Jaarlijks wordt iemand met deze speld onderscheiden die zich op een bijzondere wijze heeft ingezet voor de parochie.
Marian kreeg de speld voor haar werk als organiste. Zij heeft , voor zowel Entre Deux als het Avondwake koor, als organiste de muzikale begeleiding verzorgd. Als koorlid kun je nog wel eens verstek laten gaan, maar de organist moet er altijd zijn en dat was Marian dan ook, wel 33 jaar lang! Zaterdagavond speelde zij voor het laatst tijdens de viering samen met het koor Entre Deux onder leiding van de nieuwe dirigent Co Feld. Na afloop werd Marian tot haar grote verrassing naar voren gevraagd en werd door de voorzitter van de parochieraad Win Bijman de onderscheiding opgespeld.

Zij heeft de erespeld van de Sint Victorparochie dik verdiend.

Marian, van harte gefeliciteerd!

Parochieraad Sint Victor Obdam