Na een aantal korte seizoenen is Sing@Victor er helemaal klaar voor om weer van start te gaan. Sing@Victor is in 1972 opgericht als jongerenkoor Obdam en bestaat dit jaar dus 50 jaar!
Sing@Victor zingt meestal op de laatste zaterdag van de maand tijdens de reguliere viering in de Sint Victorkerk te Obdam. Daarnaast wordt het koor gevraagd bij jubilea, rouw en trouw. Het repertoire bestaat uit bewerkte popliedjes. Het koor bestaat uit ongeveer 30 leden onder leiding van dirigent Erna Rood en wordt begeleid door o.a. Tjesse Hoebe op piano, Jan Bakker op basgitaar en Frank Bakker op gitaar. “Plezier hebben om samen te zingen”, is het hoofddoel van het koor. Er wordt dan ook heel wat afgelachen op een repetitie.

Natuurlijk zijn nieuwe leden altijd welkom! Voor alle stemgroepen is plaats: sopranen, alten, tenoren en bassen in de leeftijd vanaf 13 jaar. Iedereen is welkom om vrijblijvend een paar keer mee te zingen om het koor op deze manier te leren kennen. De repetities zijn op woensdagavond van 19.15 uur tot 21.00 uur in de Sint Victorkerk te Obdam. De eerstvolgende viering waarbij Sing@Victor zal zingen is op zaterdag 24 september om 19.00 uur. Ook hierbij is iedereen van harte welkom!
Contact: Erna Rood erna.rood@hotmail.com / 06-51548977