Sinds begin dit jaar is er na iedere viering op zaterdagavond of zondagochtend gelegenheid om een kopje koffie of thee te drinken achterin de kerk. Maar morgenavond, zaterdag 21 oktober, doen we dat niet. Alle vrijwilligers (en dat zijn vrijwel alle kerkgangers) zijn dan uitgenodigd om naar De Brink te gaan voor een gezellig avondje. We rekenen op de vrijwilligers die zich hiervoor hebben opgegeven. Entre-Deux, onder leiding van Tiny Ursem, luistert de viering op met koorzang en liederen die meegezongen kunnen worden. En ook op de vrijwilligersavond zal er muziek ten gehore worden gebracht. Ik heb horen vertellen dat er ook meegezongen kan worden… We gaan het beleven zaterdagavond! Als lid van één of meer van onze koren of werkgroepen, bent u hopelijk van de partij.