Er is dit jaar weer een prachtig koor gevormd van kinderen die op Kerstavond gaan zingen. Het kinderkoor heet Sing Along, dat ‘zing maar mee’ betekent. En u kunt als kerkganger dan ook naar hartelust meezingen, want de liedjes die gezongen worden, zijn allemaal bekende kerstliedjes. Natuurlijk wordt verteld hoe Jezus in Bethlehem werd geboren. Wilt u met uw (klein)kinderen op Kerstavond iets van de gezellige kerstsfeer proeven, kom dan om 19.00 uur naar de kerk om deze familieviering mee te maken.

Op Tweede Kerstdag is er voor kinderen weer wat te beleven. Tussen 11.00 en 13.00 uur is er een levende kerststal, met Jozef en Maria en hun pasgeboren Kindje. Ook zijn er schapen en misschien ook een ezel… In elk geval is het de moeite waard om even te komen kijken. Loop maar naar binnen.