Beste mensen,

Eén ding is duidelijk, zonder vrijwilligers kan de Sint Victorparochie niet draaien. Uw tomeloze inzet bij tal van activiteiten in en rond kerk of parochie is voor ons als bestuur van zeer grote waarde. Zonder uw hulp kunnen we niet. Nu niet, maar vooral voor de toekomst is uw inzet voor de parochie van groot belang.

Daarom nodigen wij u graag uit voor de vrijwilligersavond op zaterdag 12 oktober. Is uw partner ook vrijwilliger, dan is ook die natuurlijk van harte welkom.

We beginnen om 19.00 uur met een viering  in de kerk.

Aansluitend wordt u in De Brink verwacht, waar we onder het genot van een kopje koffie of thee en vervolgens een hapje en een drankje de avond gezellig vervolgen. Net als de vorige keer zorgt Charlotte Glorie voor een geweldig stuk cabaret geassisteerd door broer Bert. Dit duo staat garant voor een top avond.

Op deze manier bedanken we u voor uw inzet van het afgelopen jaar.

Voor de organisatie van deze avond is het fijn om te weten op hoeveel mensen wij kunnen rekenen, daarom vragen wij u vóór zondag  6 oktober via de mail op te geven bij ellen.deboer@gmail.com.

Vermeld s.v.p uw naam en adres en in welke werkgroep u actief bent.

Natuurlijk kunt u uw gegevens ook op een briefje schrijven en in de brievenbus van de pastorie te stoppen of bij Ellen de Boer, Hellemastraat 12.

Graag tot ziens,

Parochieraad Sint Victor.