Met het thema ‘Geef voor je kerk!’ werken we volop aan de campagne voor dit jaar. Mensen ontmoeten elkaar, gaan vriendschappen aan, worden lid van werkgroepen of voeren samen werkzaamheden uit, door een verbinding te zoeken met onze kerkgemeenschap. Daarom is de kerk voor de gemeenschap van Obdam en Hensbroek van grote waarde.

Net als voor een huishouden, is een gezonde financiële situatie belangrijk voor de kerk. Vandaar dat we elk jaar al onze parochianen om een vrijwillige bijdrage vragen. Een noodzakelijk verzoek, want de inkomsten uit Actie Kerkbalans vormen de financiële basis voor onze kerk.

Tussen 18 januari en 1 februari ontvangt u daarom een envelop met daarin een brief met het verzoek om bij te dragen. Uw bijdrage kunt u digitaal of door middel van de aan u verstrekte acceptgirokaart overmaken. En heeft u wel eens gedacht aan een overeenkomst voor minimaal 5 jaar? Alle informatie vindt u in de informatiefolder welke in januari bij u in de bus valt.

Op zaterdag 18 januari om 10:30 uur, wordt Actie Kerkbalans ingeluid. We nodigen alle parochianen op de pastorie uit om hierbij aanwezig te zijn. Onder het genot van een kopje koffie/thee en wat lekkers, geeft pastor Bert de aftrap voor deze jaarlijks terugkerende actie. Na het hijsen van de vlag worden de tassen aan de lopers uitgedeeld en kan de Actie Kerkbalans daadwerkelijk beginnen!

We hopen van harte weer op u te mogen rekenen. Dankzij uw bijdrage kunnen we onze belangrijke taken blijven vervullen en nieuwe plannen maken.

Via deze weg willen wij u alvast hartelijk danken voor uw bijdrage!

Werkgroep Kerkbalans
Sint Victor Parochie Obdam