Iedere dinsdagmiddag zijn José Appelman en Jan Beentjes op de pastorie aanwezig om de werkzaamheden te verrichten die horen bij het Parochiesecretariaat. Ze maken dan ook weer een nieuw nummer gereed van het wekelijkse mededelingenblad Kerkvizier. Het wordt achterin de kerk neergelegd, zodat kerkbezoekers het kunnen lezen en eventueel mee naar huis kunnen nemen. Mensen die een kerkradio hebben, krijgen het blad met het misboekje van die week thuisbezorgd.

Omdat sommige mensen in deze tijd liever niet naar de kerk gaan, maar misschien de Kerkvizier toch wel zouden willen lezen, willen we het blad via e-mail aanbieden. U krijgt dan elke week de Kerkvizier op uw computer of smartphone en dat geeft ons meteen de gelegenheid om eventuele wijzigingen en andere wetenswaardigheden door te geven.

In deze corona-tijd moeten beslissingen soms inderhaast worden genomen. Publicatie in de Rotonde is dan niet meer mogelijk, maar via e-mail kunnen we u dan nog wel een berichtje sturen. Als u zich abonneert op de Kerkvizier via e-mail, dan gaan wij ervan uit dat u op dit soort berichten prijs stelt.

Het enige wat u hoeft te doen, is een mailtje sturen naar info@sintvictorparochie.nl. Als u in de onderwerp-regel het woord Kerkvizier zet, dan weten we dat u via dat e-mailadres de Kerkvizier wilt ontvangen.