Op vrijdagavond 17 juni hebben zeven kinderen uit Obdam, samen met twee kinderen uit Hoogwoud en twee uit De Weere, het heilig Vormsel ontvangen van bisschop Jan Hendriks. Dat gebeurde in de Lambertuskerk in De Weere. Het was een mooie viering met zang van het koor Tight Formation en ook van de kinderen zelf. Het thema was ‘Verbondenheid’. Dat werd geïllustreerd aan de hand van een skelet, waarvan de beenderen allemaal met elkaar verbonden zijn. Een luguber voorbeeld misschien, maar de kinderen zullen het in elk geval niet snel vergeten. Ik wil hier nogmaals alle vormelingen feliciteren. Met het Vormsel hebben zij de heilige Geest ontvangen en zijn zij volledig opgenomen in de Kerk. Dat het hen tot zegen mag zijn!