De tijd dat de pastoor vanaf de preekstoel tegen zijn parochianen kon zeggen op welke partij zij moesten stemmen, is lang voorbij. Ik zal me daar dan ook niet aan wagen als het gaat om de komende verkiezingen voor de Tweede Kamer. Maar ik durf u nog wel een stemadvies te geven als het gaat om de Rabobank Club Support stemcampagne. Als u lid bent van de Rabobank en u hebt niet gestemd, dan kunt u dat tot 26 september alsnog doen. Ik wil u vragen bij het maken van uw keuze te denken aan de Victorkerk… De opbrengst komt ten goede aan de stichting onderhoud en restauratie. Als u dan over een paar weken weer naar de verlichte torenklok kijkt, dan weet u niet alleen hoe laat het is, dan weet u ook dat het mede aan u te danken is dat iedereen dat weer kan zien.