Zaterdagmorgen 9 december hebben de mannen van de kerstbomenploeg weer de grote buiten kerstbomen geplaatst. Nico Appel, Piet Klaver en Peter Smal, Jac van Diepen en Vic Obdam zijn namens de groep ondernemers, die de kerstbomen financieren, aan de slag gegaan.
Wist u dat deze bomen 10 meter hoog zijn! En wel een meter diep, via een buis in de grond, op hun plaats blijven staan. En ook zelfs nog met houten wiggen worden vastgezet, zodat ze keurig recht blijven staan. Met een kraan van de Fa. van Diepen was deze zware klus in ‘no time’ geklaard. De twee mooie grote kerstbomen aan weerszijden van het pad naar de kerk, zorgen altijd voor een sfeervolle aanblik. Maandag 11 december zijn de lichtjes door de Fa. Klaver erin geplaatst. Wij kunnen de komende tijd weer volop genieten van deze december parels van Obdam. Hulde voor deze kanjers!
Dank jullie wel.

Parochieraad Sint Victor