Afgelopen zaterdag was in de kerk het eerste trouwtje waar ik bij betrokken was. Dat heeft dus lang geduurd, maar nu was het dan zover. Ramona Laan en Jeroen Hauwert gaven elkaar het jawoord. En alles zat mee. Het weer was in de loop van de dag steeds beter geworden. De zon begon steeds uitbundiger te schijnen. Het koor Sing@Victor zong prachtig, inclusief de bruid die zelf een solo zong.
Ik vond het een feest om samen met pastor Nico Knol in deze viering voor te mogen gaan. En volgende week is er alweer een trouwtje in de kerk. Op vrijdag 25 mei trouwen Jolanda Stuijt en Marcel Spil. Ook dan zingt Sing@Victor. Pastor Knol en ik gaan weer voor en we zullen met z’n allen proberen er net zo’n feest van te maken als vorige week zaterdag. Wie volgt?!