Er zijn in onze parochie mensen die regelmatig een bezoekje brengen aan medeparochianen. De mensen die bezocht worden, zijn voornamelijk kroonjarigen (vanaf 80 jaar), zieken en nabestaanden van overledenen. Bij kroonjarigen gaat het om een éénmalig bezoekje, bij anderen kan het gaan om een langduriger contact. Als pastor heb ik gemerkt dat het bezoeken van mensen één van de mooiste dingen is om te doen. Helaas heb ik er veel te weinig tijd voor, dus ik ben blij dat er mensen zijn die namens de parochie bij anderen op bezoek gaan. De groep huisbezoekers is op zoek naar versterking. Bent u iemand die goed kan luisteren en die makkelijk contact legt, en zou u dat wel willen doen namens de parochie, dan is dit iets voor u. Ik wil u er graag meer over vertellen. Bel me maar op, of breng een bezoekje aan mij op de pastorie.