Alle vrijwilligers die zich dit jaar hebben ingezet voor de parochie, worden in de komende dagen bedacht met een bedankje namens de Parochieraad. Ik sluit me daar van harte bij aan. Ik ben heel blij met onze vrijwilligers, van kerkwerksters tot tuinkabouters, van lopers voor de Actie Kerkbalans tot koorleden, van voorgangers in avondwakes en uitvaarten tot kosters. Mede door jullie inzet blijft de Sint Victorparochie een levendige geloofsgemeenschap. Maar natuurlijk wil ik ook de leden van de Parochieraad zelf bedanken, want ook zij hebben zich in dit ongewone jaar meer dan ooit ingezet om alles in goede banen te leiden. En dat is tot nu toe uitstekend gelukt! Dus nogmaals, aan alle vrijwilligers, hartelijk dank voor jullie inzet in het afgelopen jaar. En laten we hopen dat het nieuwe jaar ons genoeg speelruimte geeft om er met elkaar weer iets moois van te maken.