De vier kosters van onze parochie en onze technische man hebben enkele weken geleden een cursus bedrijfshulpverlening gedaan. Alle vijf hebben ze hun certificaat gehaald. Dat was een goede reden voor een gezellige avond bij één van de kosters thuis.

Maar natuurlijk kunt u er als kerkganger ook wat aan hebben, want bij calamiteiten en ongevallen in de kerk weten deze mannen nu wat er gebeuren moet en kunnen zij helpen of, bij grotere rampen, de leiding op zich nemen.

Uw persoonlijke engelbewaarder staat er dus niet meer alleen voor. Hij heeft hulp gekregen van deze vijf engelbewaarders: Koos van der Zalm, Pim Obdam, Koos Klaver, Koos Vlaar en Jan Beentjes. Mannen, van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie certificaat! En nu maar hopen dat jullie weinig in actie hoeven te komen!