Omdat pastores Bert Glorie en Nico Knol beiden in juni feest vieren, de een om de priesterwijding, de ander omdat hij 25 jaar priester is, heeft het pastoresteam van Regio ‘De Waterkant’ een serie bijeenkomsten georganiseerd met onderwerpen die hen ‘aan het hart gaan’.
Op donderdag 30 januari aanstaande is de eerste bijeenkomst en wel in de RK Kerk van Wognum. Het thema is ‘Kerk zijn en toekomst’. Inleider die avond is mgr. J.Hendriks, bisschop coadjutor van het bisdom Haarlem-Amsterdam.
De avond begint met een inloop vanaf 19:30 uur, dan koffie en/of thee en daarna zal de lezing van de bisschop om 20:00 uur beginnen.
Na afloop is er nog gelegenheid om elkaar onder het genot van een borreltje te ontmoeten.  Ook in de komende maanden zullen dit soort bijeenkomsten worden georganiseerd in aanloop naar de bijzondere junimaand van dit jaar.Welkom!!

Vriendelijke groeten van het pastoresteam van regio ‘De Waterkant’