Als parochianen van de Sint Victorkerk hebben jullie ontzettend je best gedaan om ervoor te zorgen dat ik tot priester gewijd kon worden. Ook de feestelijkheden rond mijn eerste Mis waren, voor zover dat mogelijk was, heel goed georganiseerd. Ik kijk terug op twee geslaagde dagen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over alle felicitaties en over de ruimhartige manier waarop jullie ingegaan zijn op het verzoek om mij een warm welkom te bieden. Maar wat ik nog mis, is een flinke groep misdienaars en acolieten (M/V). Dinsdag 8 december ga ik naar de bovenbouwgroepen van De Caegh om daar misdienaars te werven. Ik hoop dat er kinderen zijn die het leuk vinden om in de kerk te zijn. Die zijn als misdienaar meer dan welkom. Het mogen ook kinderen van andere basisscholen zijn of middelbare scholieren. De leerlingen van De Caegh die dat wilden, hebben een invulstrookje gehad dat ze bij de pastorie kunnen inleveren. Maar er zijn natuurlijk tal van manieren om contact met mij op te nemen. Mocht uw (klein)kind belangstelling hebben om misdienaar te worden, laat het me maar weten. Na de kerstvakantie maak ik een afspraak met iedereen die zich heeft aangemeld om eens te komen kijken en te oefenen. Het zou ontzettend fijn zijn als ik in het nieuwe jaar een aantal nieuwe misdienaars kan verwelkomen.