Sandra Hoffer, de dirigente van het koor Entre-Deux, is ook dirigente van een koor in Tuitjenhorn. Met dat koor, Ritmisch koor D`CYMO, komt zij op zaterdagavond 24 februari de viering opluisteren in onze kerk. D`CYMO is een koor dat uit ca. 25 leden bestaat. Eenmaal per maand verzorgen zij een viering in de Jacobuskerk in Tuitjenhorn.
Toen het koor 25 jaar bestond, organiseerde het een korenfestival. Tot dan toe had het koor geen naam, maar vanwege het festival wilde men daar verandering in brengen. De eerste letters van de voornamen van de dirigenten die men tot dan toe had gehad, vormden achter elkaar het woord D`CYMO. Dat werd de naam van het koor.
Inmiddels bestaat D`CYMO 41 jaar. Er zijn nog steeds leden die vanaf het begin meezingen. Ook dirigente Sandra Hoffer en pianiste Mariska Baas draaien alweer heel wat jaren mee. De liederen die het koor zingt, zijn vaak op bekende melodieën. De meeste liederen zijn in het Nederlands.