Op zondag 7 oktober wordt voor de twaalfde keer de Kapellentocht gelopen, een wandeltocht van het Mariakapelletje bij de kerk naar de kapel van Onze Lieve Vrouw ter Nood in Heiloo. We lopen deze tocht van 25 km in verbondenheid met Maria, de patrones van beide kapellen, in verbondenheid met Sint Victor, de patroon van onze parochie, wiens gedenkdag op 10 oktober valt, in verbondenheid met elkaar en ook in verbondenheid met alle mensen die wij op die dag gedenken.
Vanaf 07.00 uur zijn deelnemerskaarten à € 8,00 te verkrijgen bij het Mariakapelletje. Om 07.30 uur gaan we van start. Onderweg drinken we een kopje koffie in restaurant de Alkmaarse Poort.
Om 13.30 uur is er bij Onze Lieve Vrouw ter Nood een Eucharistieviering, waarin de pastores Bert Glorie en ÁlvaroRodríguez Luque voorgaan. Het koor Sing@Victor verzorgt de zang. Ook parochianen die niet meelopen, zijn bij deze viering van harte welkom. Kom dus gerust op de fiets of met de auto naar Heiloo en neem zo deel aan de verbondenheid die de Kapellentocht kenmerkt.

Er is in het weekend van 6 en 7 oktober géén viering in de St. Victorkerk.