Nu ik dit schrijf is het zaterdagavond 25 oktober. Vanochtend was de uitvaart van Tiny Groenland – Beerepoot. Vanavond was er een Mariaviering met Sing@Victor. Veel Lourdesgangers ontmoetten elkaar weer. Een gezellige nazit in de pastorie was het gevolg. En het blijft druk in en om de kerk.

Vrijdagavond gedenken we onze dierbare overledenen in De Horstenburgh. Zaterdagavond doen we dat wat uitgebreider in de kerk.

Zondag 3 november is het de feestdag van Sint Hubertus, de patroonheilige van jagers en jachthoornblazers. Ook dan bent u weer welkom in de kerk. Dan is er op 8 november de veiling in De Brink, waarvan een groot deel van de opbrengst bestemd is voor onze kerk. Kijk maar eens in de catalogus of op kerkenveiling-obdam.nl om te zien wat er zoal wordt aangeboden. Er zitten vast en zeker leuke kavels voor u bij.

Op zaterdagavond 9 november geeft het koor Kogge Klassiek een concert.

Op zondag 10 november is er een mis met het Ritmisch Koor de Noord, bij gelegenheid van het

55-jarig huwelijk van Ted en Ina van Schagen. Samen met pastor Paul mag ik daarin voorgaan.

En op 11 november zijn alle kinderen welkom voor een gezellige Sint Maartenviering.

Tussen dit alles door wordt er ook nog gewerkt aan een nieuwe verwarmingsinstallatie. Op het priesterkoor kunt u daar nu al iets van zien.